Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 1. lokakuuta 2011

Uusi menopeli

Kävin nyt sitten tänään ihan ex-tempore vaihtamasssa autoni uuteen tai eihän se uusi ole, mutta minulle uusi ja vuoden uudempi kuin entinen autoni. ;) Mä olen ennenkin tehnyt autonvaihdon vähän ex-tempore, kun mun piti vaihtaa autoon talvirenkaat, niin vaihtui koko auto. ;) Vaikka on kuullut juttuja, että naisia ei palveltaisi hyvin autoliikkeissä, niin sain oikein hyvää palvelua. :) Niin ja Miku ei ollut mukana kun oli reissussa, kiva yllätys kun tulee kotiin, niin uusi auto pihassa. ;) No kerroin sille kyllä puhelimessa. Taloon tuli nyt Volkswagen Caddy vuosimallia 2004 ja tuo sattuu olemaan diesel versio. Muuten tuntuu kivalta autolta, mutta olisi saanut olla punainen kuten mun vanhakin auto oli. ;) Nyt tuo Caddy on sininen ainakin papereiden mukaan, mutta auringossa näyttää vihertävältä. No who cares... enhän mä sitä väriä näe kun mä sillä ajan.Vähän haikealta tuntui luopua niin mukavasta ja luotettavasta Volkswagen Golfistani, jolla olen kaasutellut ympäriinsä viimeisen kolmen vuoden ajan. Mutta koirat mahtuu tuonne paremmin. Pitää saada sinne vaan vielä joku häkkiviritelmä. Taidan ottaa yhteyttä Hauboksiin, jotta saavat tekaista tuohon hyvän häkin. Tässä kuva uudesta menopelistä.



Tänään länkkärit on tasan 4 kk:n ikäisiä. Aika kuluu nopsaan. Enyan ja Apassin kanssa on puuhasteltu jotain pikku juttuja. Nyt rupeavat olemaan siinä mallissa, että voi tehdä jotan pieniä noutoja. Ne on ollut vähän omivia, mutta otin tiistaina kentällä pari noutoa Noahin tokon jälkeen ja hyvin toimi nyt siellä.  Tässä kuva Enyasta tänään lenkiltä, en tiedä missä kävi kaivelemassa. Kuva on vähän suttuinen kun otettu mun kännykällä ja koira ei ihan paikallaan.


Ihanaa kun maanantaina saa ottaa Siniltä tikit pois, niin sekin pääsee lenkeille. Vähän tylsää sillä on ollut kun me muut ollaan lenkkeilty. Ensi lauantaina on sitten WT-koe, jossa starttaan Noahin ja Teddyn kanssa. Pitäisi vissiin vähän treenatakin. ;) Sinne menemme kimppakyydillä Heidin kanssa, niin tosi kiva kun ei tarvitse yksikseen ajella niin pitkää matkaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti